مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-25ورزشي

طارمی در بین ستاره های دور دوم انتخابی جام جهانی


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در بین ستاره های دور دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت AFC، دور دوم رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 و جام ملت های آسیا 2027 با اتفاقات ریز و درشت زیادی همراه شد و در این بین ستاره هایی بودند که توانستند نمایش تحسین برانگیزی در سطح قاره داشته باشند.

در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 36 تیم برتر آسیا در 9 گروه چهار تیمی با هم رقابت می کنند و تیم های اول و دوم هر گروه به دور سوم انتخابی جام جهانی راه می یابند.

این 18 تیم مستقیما به جام ملت های آسیای 2027 نیز صعود می کنند و 6 تیم دیگر این رقابت ها از بین تیم های سوم و چهارم گروه های نه گانه انتخاب می شوند.

18 تیم باقی مانده در 3 گروه 6 تیمی قرار می گیرند و به صورت رفت و برگشت دیدار خواهند کرد و در نهایت دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند و بقیه تیم ها نیز در دورهای بعدی مشخص خواهند شد.

سایت AFC از سون هیونگ مین ستاره کره گرفته تا شیخ مورسالین، بازیکن شگفت انگیز بنگلادش را مورد بررسی قرار داده و نگاهی به هشت بازیکنی انداخته که برای تیم های ملی خود برجسته بودند.

سون هیونگ مین - کره جنوبی کاپیتان کره، یکی از گل های تیمش را در پیروزی 5 بر صفر مقابل سنگاپور در اولین بازی خود به ثمر رساند و در ادامه فوق ستاره تاتنهام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی در بین ستاره های دور دوم انتخابی جام جهانی

طارمی در بین ستاره های دور دوم انتخابی جام جهانی