مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-29پزشكي

استفاده از ظرفیت بالقوه انجمن های علمی در حل مشکلات نظام سلامت


معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست دبیران انجمن های علمی گروه پزشکی بر استفاده از ظرفیت بالای این انجمن ها در حل چالش های نظام سلامت تاکید کرد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست دبیران انجمن های علمی گروه پزشکی بر استفاده از ظرفیت بالای این انجمن ها در حل چالش های نظام سلامت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل باقری فرد در نشست امروز با دبیران انجمن های علمی گروه پزشکی با اشاره به اینکه انجمن های علمی در کنار وزارت بهداشت و به عنوان بال معاونت آموزشی به شمار می روند، اظهار کرد: 202 انجمن علمی در وزارت بهداشت حضور دارند که باید از ظرفیت آن ها در معاونت های بهداشت، درمان، غذا و دارو و آموزش استفاده شود.

وی با اشاره به این نکته که انجمن های علمی در کنار وزارت بهداشت هستند، افزود: باید از این پتانسیل بالا به صورت عملیاتی در تصمیم گیری های حوزه سلامت بهره برداری شود.

رییس کمیسیون انجمن های علمی تصریح کرد: انجمن های علمی باید در بخش های تخصصی وزارت بهداشت، حضور داشته باشند و برای ایفای نقش در ارزیابی ها به آن ها ضمانت اجرایی داده شود.

باقری فرد از ساماندهی ساختار انجمن های علمی خبر داد و افزود: انجمن های علمی جزیی از وزارت بهداشت هستند که باید از نظرات آن ها در بخش های مختلف استفاده شود و امیدوارم باهم اندیشی، در راستای حل مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بالقوه انجمن های علمی در حل مشکلات نظام سلامت

استفاده از ظرفیت بالقوه انجمن های علمی در حل مشکلات نظام سلامت