مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:452023-11-22سياسي

بنای تاریخی جمعه مسجد اردبیل ساماندهی می شود


معاون میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ساماندهی بنای تاریخی جمعه مسجد و در دستور کار بوده و برای بازدید عمومی آماده سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی اظهار کرد: با مشارکت وزارت میراث فرهنگی، فرمانداری و شهرداری اردبیل اعتبار قابل توجهی برای ساماندهی جمعه مسجد اردبیل اختصاص پیدا می کند که با استفاده از این اعتبار ساماندهی مجموعه و آماده سازی آن برای بازدید عمومی انجام خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: برنامه جامعی از اقدامات لازم برای ساماندهی این بنای تاریخی و محوطه آن توسط همکاران اداره کل میراث فرهنگی آماده می شود و پس از تامین اعتبار عملیات اجرایی آن تا پایان سال انجام می شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به مسائل اجتماعی پیرامون این بنای تاریخی، تاکید کرد: ساماندهی محوطه مجموعه از جمله خوانا سازی بنا، اصلاح ورودی مجموعه، تامین نورپردازی به منظور حفظ امنیت و زیبایی شبانه، نصب دوربین مداربسته و سیستم پایش برخی از اقداماتی است که در این مجموعه پیش بینی شده است.

دباغ عبداللهی ادامه داد: همچنین به منظور آماده سازی گنبدخانه این مجموعه برای بازدید عمومی استحکام بخشی لازم در این قسمت انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای تاریخی جمعه مسجد اردبیل ساماندهی می شود

بنای تاریخی جمعه مسجد اردبیل ساماندهی می شود