مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-29سياسي

جوانان در پیمودن مسیر رشد و کمال زیر سایه مکتب اهل بیت قدم بردارند


مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جوانان در پیمودن مسیر رشد و کمال زیر سایه مکتب اهل بیت قدم بردارند و در کنار علم آموزی تهذیب نفس و خودسازی را فراموش نکنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جوانان در پیمودن مسیر رشد و کمال زیر سایه مکتب اهل بیت قدم بردارند و در کنار علم آموزی تهذیب نفس و خودسازی را فراموش نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی، شامگاه هفتم آذر ماه، در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه معارف اسلامی شهید مطهری به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: پیروی از مکتب اهل بیت(ع) تربیت ساز است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: در دبیرستان معارف چه گنجینه ها و سرمایه هایی رشد کردند و به بالندگی رسیدند و امروز در عرصه های مختلف در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان دبیرستان معارف در عین حال که در حال کسب علم و دانش هستند، بسیجی، هیئتی و مکتبی اند، گفت: داشتن روحیه بسیجی و هیئتی و روحیه مکتبی بودن سبب رشد و بالندگی این دانش آموزان شد و امروز در عرصه های مختلف در حال خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان در پیمودن مسیر رشد و کمال زیر سایه مکتب اهل بیت قدم بردارند

جوانان در پیمودن مسیر رشد و کمال زیر سایه مکتب اهل بیت قدم بردارند