مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-12ورزشي

مدیر تیم ئاکو: باید دست به دعا شویم باران نیاید! 


مدیر تیم فوتبال بانوان باشگاه ئاکو کرمانشاه با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان با آن دست به گریبان است، - ایسنا/کرمانشاه مدیر تیم فوتبال بانوان باشگاه ئاکو کرمانشاه با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان با آن دست به گریبان است، گفت: مهمترین مشکل ما نبود زمین چمن مناسب برای تمرین و میزبانی مسابقات است.

  شهین فیضی که تیمش در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان ایران حضور دارد، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سختی هایی که این تیم برای حضور در رقابت های لیگ متحمل می شود، اظهار کرد: یکی از بزرگترین مشکلات فوتبال بانوان در کرمانشاه نداشتن فضایی برای تمرین و میزبانی مسابقات است.

وی که تیمش با صعود از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال مجوز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را گرفته است، افزود: زمانی که در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشتیم، برای بازی های خانگی به سختی زمین پیدا می کردیم.

حتی یک بار هم قرار بود زمین دانشگاه رازی در اختیارمان قرار گیرد، اما علیرغم اینکه نامه استانداری را هم داشتیم، اما دانشگاه اجازه نداد در زمینشان، میزبان تیم حریف باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر تیم ئاکو: باید دست به دعا شویم باران نیاید! 

مدیر تیم ئاکو: باید دست به دعا شویم باران نیاید!