مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-29اقتصادي

رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس؛ از ایده تا تولید و تجاری سازی


اولین رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس در رفسنجان در حال برگزاری ست و این رویداد قرار است بستری ایجاد کند که چرخه ارزش افزوده مس را به جریان بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، این شهرستان دارای بزرگترین معدن مس و بیشترین ذخایر مس در کشور است، ذخایری که می توانستند امروز رفسنجان را به بزرگترین شهر صنعتی بویژه در حوزه معادن تبدیل کنند، بحثی که سال ها مغفول مانده بود و اکنون قرار است با برگزاری رویدادی بی نظیر این حلقه مفقوده را پیدا و برای جبران عقب ماندگی های این سال ها گام بردارند.

رویدادی که امیدآفرینی کرد سه ماهی می شود که قصه اولین رویداد صنایع پایین دستی مس تیتر روزنامه ها، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها شده است.

تیتری که روحیه امید را در دل نسلی رویانده که ایده ها و خلاقیت های شان قرار است وارد مرحله ای شود که اگر برگزیده شوند، تا مرحله پایانی یعنی سرمایه گذاری و تولید حمایت می شوند.

مرکز نوآوری و شتاب دهی شهید ستاری رفسنجان با برگزاری این سلسله رویداد، قرار است گام به گام پیش برود و هر رویداد نسبت به مرحله قبلی پیشرفت هایی نیز داشته باشد و این رویداد از ایده تا تجاری سازی و سرمایه گذاری پیش می رود و حالا در نخستین رویداد منتظریم موفقیت خوبی از این همه تلاش برای برگزاری آن ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس؛ از ایده تا تولید و تجاری سازی

رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس؛ از ایده تا تولید و تجاری سازی