مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-17سياسي

برگزاری مسابقات نظامی «سپهبد های اخلاص» در کرمانشاه


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت: مسابقات نظامی «سپهبد های اخلاص» برگرفته از تجربیات دفاع مقدس و مسابقات ارتش های جهان در راستای بالا بردن توانایی کارکنان، - امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری، فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص مسابقات نظامی سپهبد های اخلاص که به میزبانی تیپ 281 زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی درحال برگزاری است، اظهار کرد: این مسابقات به منظور بالا بردن توان رزمی یگان های نزاجا در چهار رشته از 40 رشته به قرارگاه منطقه ای غرب اختصاص داده شده است.

وی افزود: مسابقات شامل اجرای نارنجک تفنگی، نارنجک دستی، جهت یابی و ناوبری و تیراندازی با تیربار است و با حضور تمامی تیم های نیروی زمینی در منطقه غرب کشور و قرارگاه غرب انجام می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت: این مسابقات در چهار رشته ودر هر رشته 8 تیم به رقابت می پردازند؛ و از روز گذشته، 25 آذرماه مسابقات آغاز و با ادامه آن طی امروز، در نهایت اعلام نتایج خواهد شد.

وی بیان کرد: بعد از اجرای مسابقات در سطح یگان ها، رتبه بندی و برترین های آن چهار رشته انتخاب می شوند و نفرات برتر به مسابقات ارتش های جهان اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات نظامی «سپهبد های اخلاص» در کرمانشاه

برگزاری مسابقات نظامی «سپهبد های اخلاص» در کرمانشاه