مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 23:152023-12-05اقتصادي

پلمب 148 بنگاه مشاور املاک متخلف در گلستان


مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه بازرسی از بنگاه های مشاور املاک سطح استان همچنان تداوم دارد، افزود: تا کنون از هزار و 711 بنگاه بازدید به عمل آمده است.

- ایسنا/گلستان مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه بازرسی از بنگاه های مشاور املاک سطح استان همچنان تداوم دارد، افزود: تا کنون از هزار و 711 بنگاه بازدید به عمل آمده است.

مهدی ملک عصر سه شنبه، 14 آذر ماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین اقدامات کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای فعالیت این کارگروه در استان تاکنون یک هزار و 711 بازرسی از بنگاه های شهرها و روستاهای مختلف انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه در استان 3 هزار و 371 بنگاه مشاور املاک دارای مجوز و فاقد مجوز وجود دارد، ادامه داد: طی این بازرسی ها 55 بنگاه مشاور املاک بدون پروانه کسب شناسایی و 148 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

وی با تأکید بر اینکه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با هدف ساماندهی بازار اجاره و مسکن همزمان با شروع فصل نقل و انتقالات در گلستان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: بازرسی از بنگاه های مشاور املاک سطح استان همچنان ادامه دارد و قطعاً با واحدهای متخلف پس از شناسایی طبق قانون برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 148 بنگاه مشاور املاک متخلف در گلستان

پلمب 148 بنگاه مشاور املاک متخلف در گلستان