مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 20:152023-11-28اقتصادي

وزیر صمت: خیالمان از خودروهای برقی راحت شد


وزیر صمت، ضمن تاکید بر مزایای استفاده از خودروهای برقی و اینکه تولید این خودروها روی غلتک افتاده و خیالمان از این بابت راحت شده است، گفت: حال باید به فکر نوآوری و انقلاب صنعتی چهارم بوده و از امروز از خودروهای هوشمند صحبت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صبح امروز (سه شنبه)، نخستین خط تولید انبوه اتوبوس تمام برقی در کشور با ظرفیت تولید سالانه 4000 دستگاه در ایران خودرو، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون صنایع حمل ونقل وزارت صمت، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو)، مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و ایران خودرو دیزل، شهردار استان کرج و.

افتتاح شد.

عباس علی آبادی- وزیر صنعت، معدن و تجارت- در این مراسم، ضمن تاکید بر اینکه در این صنعت، هر چه را که بخواهیم می توانیم افتتاح کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر کار جدیدی انجام نمی شود؛ پروژه خودروهای برقی از اوایل قرن 20 (1905 میلادی) در دنیا و از دهه 70 در ایران رونق گرفت و عرضه به بازار آغاز شد.

دنیا به این نتیجه رسیده که بهترین روش حمل ونقل، این خودروهای برقی است و بخش عمده حمل ونقل کشوری همچون نروژ همین خودروها با تخصیص  85 درصدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: خیالمان از خودروهای برقی راحت شد

وزیر صمت: خیالمان از خودروهای برقی راحت شد