مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-03سياسي

بررسی امکان استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در مازندران


جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک مبنی بر استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان های بابل، بابلسر، جویبار، قائم شهر، سوادکوه، ساری، آمل و نوشهر مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، پنجمین جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک در سال 1402 عصر امروز در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران به ریاست احمد توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل استانی عضو کمیسیون برگزار شد.

باتوجه به شرایط خاص استان مازندران، مسائلی مربوط به نحوه استقرار، کاهش حریم ها و استفاده از تکنولوژی نوین در صنایع به ویژه تولید دام و طیور برای کاهش حرایم و حفظ حقوق مالکانه مردم در روستاها و نقاط همجوار با مجموعه صنعتی تا برای کار مردن تصمیم گیری شود.

در این جلسه 24 درخواست مبنی بر استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی از شهرستان های بابل، بابلسر، جویبار، قائمشهر، سوادکوه، ساری، آمل و نوشهر مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

کمیسیون مذکور حسب ظرفیت قانونی پیش بینی شده در قانون هوای پاک مصوب مجلس شورای اسلامی است که به منظور بررسی امکان استقرار و بهره برداری واحدهای تولیدی و صنعتی مغایر با ضوابط استقرار، تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی امکان استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در مازندران

بررسی امکان استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در مازندران