مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-24سياسي

سردار غضنفری: بسیج، برگ برنده انقلاب اسلامی است


جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: بسیج برگ برنده انقلاب اسلامی در گذشته و آینده بوده و دشمن می خواهد این برگ برنده را از کار بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار عزیز غضنفری جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران ظهر امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان بوشهر اظهار داشت: هنگامی که جنگ هشت ساله به پایان رسید همه می گفتند کار و ماموریت بسیج تمام است، اما امام فرمود: این آغاز راه و کار بسیج است و در اولین اقدام فرمان تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی را صادر کردند.

وی با اشاره به خصلت های بسیج افزود: بسیج حقیقت و تفکری است که در طول تاریخ بوده و افرادی بودند که دوران پیش از انقلاب بسیجی بودند همانطور که رهبر معظم انقلاب از رییسعلی دلواری و میرزا کوچک خان جنگلی به نام بسیجی یاد می کنند چرا که آن ها بر اساس تفکر بسیجی عمل می کردند.

غضنفری ادامه داد: امام (ره) باعث شد تفکری که در طول تاریخ در غربت بود از حالت غریبانه خارج شود و امروز ما آثار این تفکر را در سراسر عالم می بینیم و نمی توانیم آثار و کارکردهای بسیج را نادیده بگیریم.

غضنفری با بیان اینکه بسیج کلید واژه ما می توانیم را خلق کرد، گفت: بسیج مرز بین وابستگی و غلبه بر مشکلات است چرا که در تفکر بسیجی راه بن بست وجود ندارد؛ نمی توان از انقلاب سخن گفت اما از بسیج نگفت، از هشت سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غضنفری: بسیج، برگ برنده انقلاب اسلامی است

سردار غضنفری: بسیج، برگ برنده انقلاب اسلامی است