مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-30اقتصادي

تکمیل 11 پروژه بازآفرینی شهری نیامند 200 میلیارد ریال اعتبار است


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 11 پروژه بازآفرینی شهری در 3 شهرستان نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سید علی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ششمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری خراسان شمالی اظهار کرد: 11 پروژه نیمه تمام در بحث بازآفرینی شهری در سکونتگاه های غیررسمی استان وجود دارد که به صورت میانگین بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت: برای تکمیل این 11 پروژه نیمه تمام به بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و می بایست این پروژه ها ظرف مدت دو سال تکمیل و به بهره برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: از تعداد 11 پروژه مذکور 4 پروژه در شهر بجنورد در محلات جوادیه، باقرخان و صادقیه، 4 پروژه در شهر شیروان در محله زمین کشوری و 3 پروژه نیز در شهر اسفراین در محله پشت جوی، کال فیاض و کال حمامی قرار دارد.

دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان خراسان شمالی تصریح کرد: در خصوص اعتبار مقرر شد صرفاً پروژه هایی که در سکونتگاه های غیررسمی هستند از محل آیین نامه بند ب تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه سال 1402 موضوع ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده برای پروژه های نیمه تمام محلات فوق از طریق شورای برنامه ریزی و توسعه استان اعتبار مورد نیاز پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 11 پروژه بازآفرینی شهری نیامند 200 میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل 11 پروژه بازآفرینی شهری نیامند 200 میلیارد ریال اعتبار است