مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-21سياسي

توزیع 5 هزار بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان بروجردی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: 5 هزار و 100 بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبگزاری فارس از بروجرد، سرهنگ احمد حسنوند عصر امروز در حاشیه برنامه توزیع بسته بین نیازمندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 5 هزار و 100 بسته غذایی ویژه شب یلدا بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شد.

وی اظهار داشت: به دستور فرمانده کل سپاه و مساعدت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در راستای رزمایش کمک مومنانه در شب یلدا بسته های غذایی ویژه این شب بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با استفاده از ظرفیت خیرین، پایگاه ها وحوزه های مقاومت بسیج برای شب یلدا 5 هزار و 100 بسته معیشتی که شامل اقلام و خوراکی متنوع و مخصوص شب یلداست را تهیه کرده است.

حسنوند افزود: برای تهیه این تعداد بسته معیشتی بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده که این بسته ها همزمان با شب یلدا، بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند توزیع شده است.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت از خانوارهای نیازمند و کم برخودار، سپاه بسته های معیشتی و خوراکی های شب یلدا را تهیه نموده تا در این شب که خانواده های ایرانی، بلندترین شب سال را جشن می گیرند، هیچ خانواده ای شرمنده اعضای خانواده نشود و همه در این شب در کنار هم شاد باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 هزار بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان بروجردی

توزیع 5 هزار بسته ویژه شب یلدا بین نیازمندان بروجردی