مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-23اقتصادي

شهرک های صنعتی از توسعه صنعت کفش حمایت می کنند


سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی آمادگی این سازمان برای رشد و توسعه صنعت تولید کفش را اعلام کرد و گفت: به زودی جلسه ای برای رفع نواقص و چالش های این فرایند برگزار خواهیم کرد و فصل جدیدی از حمایت های مورد نیاز امروز صنعت کفش را دنبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فرشاد مقیمی شب گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران_قم در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: صنعت کفش در کشور ما روند رو به رشدی به خود گرفته و برگزاری این نمایشگاه ها می تواند زمینه های رشد توأمان این صنعت را برای کشورمان به ارمغان آورد.

وی افزود: زمانی برای تهیه موارد اولیه این صنعت با مشکل روبرو بودیم ولی اکنون در این نمایشگاه، از نزدیک دیدم که کشور ما نه فقط چالش های گذشته را پشت سر گذاشته بلکه این توانمندی را به دست آوردیم که به جایگاه مطلوبی در طراحی و تولید ماشین آلات، مد و کیفی سازی محصولات برسیم.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: کیفیت خوب امروز محصولات نتیجه کیفیت خوبی است که در موارد اولیه، دانش و فناوری در عرصه تولید به دست آمده است.

مقیمی تصریح کرد: امروز صنعت کفش که ارزیابی و صادراتش با 83 میلیون دلار پایه ریزی شده با حمایت های حداقلی می تواند رشد قابل توجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی از توسعه صنعت کفش حمایت می کنند

شهرک های صنعتی از توسعه صنعت کفش حمایت می کنند