مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-20فرهنگي

برنامه های یلدای تلویزیون را بشناسید


تلویزیون به مناسبت شب یلدا ویژه برنامه های مختلفی متناسب با این سنت قدیمی تدارک دیده است که از شبکه های سیما به روی آنتن خواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه های مختلف سیما با دعوت از هنرمندان، خوانندگان، ورزشکاران و چهره های مطرح کشور، برنامه های متنوعی آماده پخش کرده اند که در شب یلدا پخش خواهند شد.

برنامه های تلویزیون در شب یلدا به شرح زیر هستند: شبکه یک شبکه یک سیما به مناسبت شب یلدا ویژه برنامه ایران دوست داشتنی را روی آنتن می برد.

ایران دوست داشتنی به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و اجرای پدرام کریمی با حضور اقوام ایرانی و پرداختن به آداب و رسوم شب چله در قومیت های گوناگون ایرانی با حضور 350 نفر تماشاچی در استودیو و تهیه مسابقه برای حاضرین چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 23 و 15 دقیقه پخش می شود.

این برنامه پنجشنبه شب از ساعت 19 و 30 تا 20 و 45 دقیقه نیز پخش خواهد شد.

محمد روح الامین طراحی نشان واره این برنامه را برعهده داشته و محمد معتمدی به عنوان خواننده اولین مهمانِ این برنامه نیز خواهد بود که همراه با مهدی سیار (ترانه سرا) با پدرام کریمی مجری برنامه باهم گفت وگو می کنند.

هوشنگ جاوید و قدرت الله ایزدی معروف به آقا رشید، فریبا متخصص و علی طولایی مهمانانِ دیگرِ قسمتِ اولِ برنامه ی ایران دوست داشتنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های یلدای تلویزیون را بشناسید

برنامه های یلدای تلویزیون را بشناسید