مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-22سياسي

دشمن به دنبال ناهمواری مسیر پیشرفت علم در دانشگاه هاست


رییس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه سرمایه های مادی صرفا نجات بخش جامعه نیست و این سرمایه انسانی است که در ارزش ها نهادینه شده است، اذعان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرزاده ظهر امروز در اجتماع بزرگ پیشگامان دانشجویان بسیجی که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان باید گام اساسی در جهت منویات مقام معظم رهبری بردارند.

  رییس دانشگاه کردستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که گفته اند ایران باید به مرجعیت علمی تبدیل شود، افزود: ایران دو ویژگی محرز در دنیا دارد که یکی از آنها طی شدن مسیر پیشرفت است و این باعث شده دشمنان بیشتری پیدا شود و تلاش این است که این راه را برای ایران دست نیافتنی معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه منافع انسان و بشر در اهداف نظام نهفته است، تصریح کرد: در اسلام ضررخواهی وجود ندارد لذا استمرار راه درست، جلوگیری از ایجاد شکاف بین نسلی، به ویژه در حوزه تفکر و تعمیق در نهادینه کردن راه درست است.

قادرزاده با اشاره به اینکه سرمایه های مادی صرفا نجات بخش جامعه نیست و این سرمایه انسانی است که در ارزش ها نهادینه شده است، اذعان کرد: دشمن بر اساس این قاعده سعی دارد در دانشگاه های ما مسیر پیشرفت علم را ناهموار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ناهمواری مسیر پیشرفت علم در دانشگاه هاست

دشمن به دنبال ناهمواری مسیر پیشرفت علم در دانشگاه هاست