مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-16بين الملل

ادعای رسانه های صهیونیست درباره دریافت کمک های غذایی از کشوری عربی


رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که امیر نشین دبی در امارات از طریق یک پل زمینی 10 کامیون مواد غذایی تازه به سرزمین های اشغالی فرستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که یمنی ها در دفاع از ملت مظلوم و محاصره شده فلسطین با حماسه آفرینی در دریای سرخ به طولانی شدن تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه پاسخ می دهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از دریافت کمک از یک کشور عربی خبر می دهند.

پایگاه خبری المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد که اولین محموله های تجاری مملو از مواد غذایی تازه از دبی به اسراییل رسید.

این رسانه ها مدعی شدند که محموله های مواد غذایی تازه از طریق پل زمینی که جایگزین جدید دریای سرخ است، به سرزمین های اشغالی منتقل شده است.

رسانه های اسراییلی گفتند، محموله های مواد غذایی تازه از طریق بنادر دبی و با عبور از عربستان سعودی و اردن به اسراییل منتقل شد.

این رسانه ها می گویند آزمایش ایجاد پل زمینی از بنادر دبی به اسراییل با موفقیت به سرانجام  رسید و از طریق آن  10 کامیون به اسراییل رسید.

مردم در کشورهای اسلامی در مدتی که از تجاوز رژیم صهیونیستی به نواره غزه می گذرد در راهپیمایی های خود از حکومت های اسلامی خواستند روابط دیپملماتیک و تجاری خود را با رژیم صهیونیستی متوقف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رسانه های صهیونیست درباره دریافت کمک های غذایی از کشوری عربی

ادعای رسانه های صهیونیست درباره دریافت کمک های غذایی از کشوری عربی