مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-22سياسي

تامین آب آشامیدنی 1400 روستای کشور توسط بسیج سازندگی


رییس سازمان بسیج سازندگی از تامین آب آشامیدنی برای 3 هزار روستا در کشور خبر داد و گفت: کار تامین هزار و 400 روستا بر عهده بسیج سازندگی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار محمد زهرایی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج که در سالن جلسات فرماندهی سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به فعالیت های سازمان بسیج سازندگی، اظهار کرد: این سازمان با هدف مسئله محوری، قرارداد تامین آب آشامیدنی روستایی در 7 هزار و 138 روستا منعقد کرد اما چون تعدادشان بیشتر بود به 9 هزار و 600 روستا رسید که تا سه سال آینده باید کار به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی به کندی انجام می شود و کار سختی است، افزود: تاکنون کار تامین آب آشامیدنی 3 هزار روستا در کشور به پایان رسید که کار هزار و 400 روستا بر عهده بسیج سازندگی بوده است.

سردار زهرایی با اشاره به اجرای طرح (از آبخیز تا جالیز) در کشور توسط بسیج سازندگی تصریح کرد: در کشور 130 میلیون هکتار زمین قابلیت آبخیزداری دارد اما تا به الان کار 92 میلیون هکتارش انجام نشد و مطالعات برای 19 میلیون هکتار انجام شده که طی قرارداد با وزارت جهاد کشاورزی برای این 19هکتار با قرارداد چهار ساله منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب آشامیدنی 1400 روستای کشور توسط بسیج سازندگی

تامین آب آشامیدنی 1400 روستای کشور توسط بسیج سازندگی