مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-07سياسي

مدل اطلاع رسانی و مطالبه گری ایسنا در قزوین امیدبخش است


رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا با اشاره به 16 آذر سالروز تأسیس ایسنا، گفت: برآیند مدل اطلاع رسانی و مطالبه گری خبرگزاری ایسنا به گونه ای است که هم امیدبخش بوده و هم طرح مسئله در آن به صورت جدی و پررنگ است.

- دکتر حامد قربانی در گفت وگو با ایسنا درخصوص تعامل دانشگاه و رسانه، اظهار کرد: با توجه به اینکه ما برای آموزش عالی کشور اهداف بلندی ترسیم کرده ایم، نخستین گامی که انتظار می رود رسانه ها در این مسیر بردارند این است که در ابتدا اهداف آموزش عالی کشور را به خوبی بشناسند، هدف کلان آموزش عالی کشور ما رسیدن به مرجعیت علمی است.

رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا بیان کرد: خوب است رسانه ها ابتدا شاخص های مربوط به مرجعیت علمی را بشناسند و در این راستا دانشگاه ها را رصد کرده و از آنان مطالبه کنند، حقیقت این است که رسیدن به مرجعیت علمی ابعاد مختلفی دارد که از بُعد تولید علم تا مصرف آن را شامل می شود.

وی ادامه داد: بازخوردی از تولید علم ایجاد می شود که باید به دانشگاه برگردد و دانشگاه بر اساس نیاز و مأموریت خود این فعالیت را ادامه دهد، این یک فعالیت چند سویی و حاکمیتی است که مجموعه ای از جریان ها و دستگاه های حاکم در کشور باید در آن دخیل باشند، به این معنا که لزوماً موضوعی نیست که در قالب یک وزارتخانه مانند وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل اطلاع رسانی و مطالبه گری ایسنا در قزوین امیدبخش است

مدل اطلاع رسانی و مطالبه گری ایسنا در قزوین امیدبخش است