مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-04اجتماعي

آوای قرآن در 10 هزار مدرسه غیردولتی و هیأت امنایی پیچید


رویداد قرآنی «آوای آسمانی» به صورت همزمان در 10 هزار مدرسه غیردولتی و هیأت امنایی سراسر کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رویداد قرآنی آوای آسمانی به همت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش به صورت همزمان در 10 هزار مدرسه غیردولتی و هیأت امنایی سراسر کشور برگزار شد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در ارتباط تصویری با محفل قرآنی دانش آموزان مدارس غیردولتی و هیأت امنایی در شهر ری، اظهار کرد: قرآن کتاب همه زمان ها و مکان هاست؛ امروز هیچ گرهی در زندگی ما وجود ندارد که از طریق قرآن و آموزه های دینی قابل حل نباشد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان قرآنی بخشی از تربیت مورد نظر سند تحول بنیادین است، گفت: 43 ویژگی برای این دست از دانش آموزان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ذکر شده است.

صحرایی با تأکید بر اینکه مقدمه نهادینه کردن آموزه های دینی و قرآنی در مدرسه اتفاق می افتد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و در چهلواره دوم باید بیش از گذشته در قرآن تفکر، تدبر و تأمل کنیم و این مسیر در راه قرآن بودن را بیشتر در پیش بگیریم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: قدردانی می کنم که در آموزش و پرورش مسابقات ملی و بین المللی قرآن دانش آموزان را برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوای قرآن در 10 هزار مدرسه غیردولتی و هیأت امنایی پیچید

آوای قرآن در 10 هزار مدرسه غیردولتی و هیأت امنایی پیچید