مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-26سياسي

حجت الاسلام حاجی صادقی: «ایستادگی و مقاومت» مولفه مهم فرهنگ بسیج است


نماینده ولی فقیه در سپاه با صدور پیام تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، نوشت: «ایستادگی و مقاومت» به عنوان مولفه مهم فرهنگ بسیج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و اقشار مختلف بسیج، ایستادگی و مقاومت را به عنوان مولفه مهم فرهنگ بسیج دانست.

                                                                                                          متن پیام بدین شرح است:  سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین سلام علیکم؛ هفته بسیج و سالروز تشکیل شجره طیبه و یادگار گرانسنگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) را به آحاد فرماندهان، مسئولین و بسیجیان دریادل تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با گذشت بیش از 4 دهه از تشکیل بسیج، با راهبری و هدایت های حکیمانه و دور اندیشانه امامین انقلاب اسلامی، تلالو انوار نورانی کارکرد و نقش پذیری های تعیین کننده و سرنوشت ساز این نهاد مردمی در عرصه های مختلف پاسداری و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی و ملت عزیز ایران به وضوح نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حاجی صادقی: «ایستادگی و مقاومت» مولفه مهم فرهنگ بسیج است

حجت الاسلام حاجی صادقی: «ایستادگی و مقاومت» مولفه مهم فرهنگ بسیج است