مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-04سياسي

رییسی : مقابله با نظام سلطه از اشتراکات برجسته کشورهای مستقل است


رییس جمهور مقابله با نظام سلطه و حمایت از حقوق حقه مردم فلسطین را از جمله اشتراکات برجسته همه کشورهای مستقل از جمله ایران و کوبا و مبتنی بر روابط راهبردی دو کشور برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید ابراهیم رییسی در نشست هییت های عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران و کوبا که پیش از ظهر امروز دوشنبه و در جریان برنامه های سفر رییس جمهور این کشور به تهران برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از توسعه بیش از پیش روابط دو کشور و مذاکرات موثر فیمابین، سفر میگل دیاز کانل به ایران را پس از 22 سال، نقطه عطفی در روابط دو طرف توصیف کرد.

رییس جمهور مقابله با نظام سلطه و حمایت از حقوق حقه مردم فلسطین را از جمله اشتراکات برجسته همه کشورهای مستقل از جمله جمهوری اسلامی ایران و کوبا و مبتنی بر روابط راهبردی دو کشور برشمرد و با اشاره به ظرفیت های گسترده موجود فیمابین در بخش های مختلف، تبادل این ظرفیت ها را در جهت مقابله با تحریم های آمریکا موثر دانست.

رییسی در ادامه به همکاری موثر دو کشور در تولید واکسن از جمله واکسن کرونا اشاره و پیشرفت های چشمگیر کوبا و ایران در زمینه علم و فناوری، بیو و نانو تکنولوژی را از جمله زمینه های مناسب برای توسعه تعاملات و همکاری ها میان تهران و هاوانا عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی : مقابله با نظام سلطه از اشتراکات برجسته کشورهای مستقل است

رییسی : مقابله با نظام سلطه از اشتراکات برجسته کشورهای مستقل است