مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-20اجتماعي

بازگرداندن 43 میلیارد تومان شهریه به جیب اولیا/بهمن خودرو 5 همت جریمه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو امروز در نشست شورای مدیران سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: اکنون موضوع قیمت شهریه مدارس دغدغه مردم است وزارت آموزش و پرورش دستگاه متولی است، - رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مدارسی که بیش از حد تعرفه مشخص شده شهریه دریافت کرده بودند، 800 میلیارد تومان جریمه شدند و 43 میلیارد تومان هم به اولیا دانش آموزان برگردانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو امروز در نشست شورای مدیران سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: اکنون موضوع قیمت شهریه مدارس دغدغه مردم است وزارت آموزش و پرورش دستگاه متولی است، اما درگیری بسیاری دارد بنابراین باید سازمان در این خصوص وارد شود.

اخذ شهریه مازاد بر تعرفه مصداق گرانفروشی است.

وی افزود: در حوزه شهریه مدارس ورود کردیم و پس از جلسه با سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی به این موضوع رسیدگی شد، البته از آموزش و پرورش در این خصوص گله داریم چراکه همکاری خوبی با ما نداشتند و آمار اطلاعات را به ما ندادند بنابراین شعب را به صورت میدانی وارد مدارس کردیم.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی درباره چالش های نظارت بر بازار یادآور شد: چالش های نظارت بر بازار از گذشته به ارث رسیده است، وقتی ساختار ها و نهاد های لازم بر نظارت بازار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن 43 میلیارد تومان شهریه به جیب اولیا/بهمن خودرو 5 همت جریمه شد

بازگرداندن 43 میلیارد تومان شهریه به جیب اولیا/بهمن خودرو 5 همت جریمه شد