مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-01سياسي

امام جمعه پاکدشت: مسؤولان در طرح تفکیک استان تهران، شتاب زده عمل نکنند


نظر بنده و دلسوزان و کارشناسان منطقه بر این است که مسؤولان درباره تفکیک استان تهران شتاب زده عمل نکنند و دولت محترم فعلا این موضوع بسیار مهم را تا انتخابات عملی نکند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازپاکدشت، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: صدیقه ی اطهر سلام الله علیها در آخرین گفتگوهای خود با امیرالمومنین سلام الله علیه بیاناتی دارد که سه راهبرد مهم هم برای زندگی فردی، هم زندگی خانوادگی و هم زندگی اجتماعی بیان می کند.

وی در ادامه افزود: حضرت زهرا(س) خطاب به امیرالمومنین طلب حلالیت کرد و فرمودند: هرگز به تو دروغ نگفتم، خیانت نکردم و مخالفت امر و فرمان تو نبودم، سه مسئله ی مهم صداقت امات و اطاعت برای زندگی فردی ما لازم است.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به سالروز مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهید مدرس حقیقتاً یک الگوی تمام عیار بود برای نمایندگی و وکالت مردم با روحیات ساده زیستی، مردم داری، استکبار ستیزی و بسیار دشمن شناس، در عین اینکه به مردم احترام می گذاشت و برای مردم فراوان تلاش می کرد اما در مقابل گنده گویان کوتاه نمی آمد.

حجت الاسلام جوکار در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و مطرح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری هر دو انتخابات حیثیت نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پاکدشت: مسؤولان در طرح تفکیک استان تهران، شتاب زده عمل نکنند

امام جمعه پاکدشت: مسؤولان در طرح تفکیک استان تهران، شتاب زده عمل نکنند