مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-06اقتصادي

23 ایده استارت آپی در خراسان رضوی طی دو سال اخیر به تجاری سازی رسید


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: طی 2 سال گذشته 23 ایده استارت آپی از مجموع 45 ایده استارت آپی در حوزه کسب وکار صنعتی در این استان پس از طی مراحل اجرا و جذب سرمایه گذار، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: طی 2 سال گذشته 23 ایده استارت آپی از مجموع 45 ایده استارت آپی در حوزه کسب وکار صنعتی در این استان پس از طی مراحل اجرا و جذب سرمایه گذار، تجاری سازی شده اند.

جعفر فرشچی طوسی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این ایده های نوآورانه و فناورانه در صنایع و خوشه های صنعتی مختلف و در قالب رویدادهای استارتاپی ارائه شده است.

وی افزود: رویدادهای استارتاپی فرصتی را برای آشنایی صاحبان ایده با سرمایه گذاران فراهم می کند تا آن ها را به هم متصل کند و زمینه تجاری سازی این ایده ها فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: در سال های 1400 و 1401، 15 رویداد استارت آپی با حمایت این شرکت و پارک علم و فناوری استان برگزار شد که در هر استارت آپ سه ایده برگزیده جوایز خود را دریافت کردند تا به مرحله تجاری سازی ورود کنند.

فرشچی اضافه کرد: طی سال جاری دو رویداد استارت آپی برگزار شده که نخستین رویداد با عنوان شیکاپ مربوط به خوشه کسب وکار پوشاک و دومین نیز مربوط به صنایع غذایی با عنوان فودکاپ است که در هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 ایده استارت آپی در خراسان رضوی طی دو سال اخیر به تجاری سازی رسید

23 ایده استارت آپی در خراسان رضوی طی دو سال اخیر به تجاری سازی رسید