مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-25اقتصادي

فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، از فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در سطح استان گیلان خبر داد و افزود: شهرستان تالش با 69 داروخانه گیاه پزشکی بیشترین تعداد داروخانه ‎های گیاه پزشکی در سطح استان گیلان را داراست.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، از فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در سطح استان گیلان خبر داد و افزود: شهرستان تالش با 69 داروخانه گیاه پزشکی بیشترین تعداد داروخانه ‎های گیاه پزشکی در سطح استان گیلان را داراست.

صالح محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، به اهمیت حفظ نباتات اشاره کرد و گفت: حفظ نباتات در سازمان جهاد کشاورزی گیلان از دو جنبه بسیار مهم است، اولا نباتات محلی و بومی که در این منطقه رشد می کنند، دارای خصوصیات و ویژگی های خاصی هستند و حفظ این نباتات به معنای حفظ تنوع ژنتیک و ارثی زمینه ای آن ها است که در تولید محصولات کشاورزی این منطقه نقش بسیار مهمی دارد و ثانیا، حفظ نباتات در کشاورزی گیلان به معنای حفظ محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی است.

وی از فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در سطح استان گیلان خبر داد و افزود: شهرستان تالش با 69 داروخانه گیاه پزشکی بیشترین تعداد داروخانه ‎های گیاه پزشکی در سطح استان گیلان را داراست و همچنین 58 داروخانه گیاه پزشکی در سطح شهرستان رشت به عنوان مرکز گیلان فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در گیلان

فعالیت 363 داروخانه گیاه پزشکی در گیلان