مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-21اجتماعي

توزیع میوه شب یلدا میان نیازمندان البرزی


به همت مرکز نیکوکاری میدان میوه و تره بار کرج، پنج و نیم تن میوه در قالب پویش یلدای مهربانی جهت توزیع بین مددجویان و نیازمندان در اختیار مراکز نیکوکاری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد البرز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره اینکه پویش یلدای مهربانی با هدف جمع آوری بسته های یلدایی برای خانواده های نیازمند در سراسر استان اجرا می شود، گفت: خیران و مردم نیکوکار در البرز می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی اعم از میوه، آجیل و شیرینی را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده های نیازمند برسانند.

البرزی با بیان اینکه این پویش با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده های نیازمند در شب یلدا برگزار می شود، افزود: به همت مرکز نیکوکاری ثارالله میدان میوه و تره بار استان البرز پنج و نیم تن میوه در قالب پویش یلدای مهربانی جهت توزیع بین مددجویان و نیازمندان در اختیار مراکز نیکوکاری قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می توانند با واریز به شماره 6037997950029976 نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک های نقدی خود اقدام نمایند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب یلدا میان نیازمندان البرزی

توزیع میوه شب یلدا میان نیازمندان البرزی