مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-24سياسي

رژیم صهیونیستی بداند غزه برای مردم غزه خواهد ماند


دنیا امروز شاهد جنایت علیه بشریت و مردم مظلوم فلسطین است و رژیم صهیونیستی بداند که پیروزی نهایی با مقاومت است و غزه برای مردم غزه خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی، امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه بادرود اظهار کرد : حضرت امام خمینی (ره) پنجم آذر 58 با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین شجره طیبه نهادی مقدس و بسیار تاثیرگذار را برای ثبات و پیشرفت انقلاب اسلامی صادر کردند.

وی افزود: در 44 سال گذشته این نهاد مقدس توانسته با آموزش، سازماندهی و بکارگیری میلیون ها جوان انقلابی، ارزشی و ولایی تمام تهدیدها و توطئه های دشمنان به ویژه استکبار جهانی به سرگردگی امریکا را خنثی کنند.

عقیلی تصریح کرد:تفکر بسیجی امروز در کل دنیا نهادینه شده و نیروهای مقاومت با الگوگیری از بسیج در حال مبارزه با استکبار هستند،مردم شیعه لبنان و اهل سنت فلسطین با تأسی از تفکر بسیج توانستند دو نیروی مقاومت حزب الله و حماس را تشکیل و امروز در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستادگی کنند.

امام جمعه بادرود گفت:رژیم صهیونیستی در اقدامی ددمنشانه و با بهانه وجود تونل در زیر بیمارستان های غزه حدود هشت هزار کودک و زن بیگناه را به شهادت رساند و بعد از بمباران این بیمارستان ها مشخص شد که دروغی بیش نبوده و حتی سازمان ملل هم از این کار ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی بداند غزه برای مردم غزه خواهد ماند

رژیم صهیونیستی بداند غزه برای مردم غزه خواهد ماند