مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-16سياسي

حضرت فاطمه زهرا(س) به جایگاه زن شکوه و منزلت بخشید


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) به جایگاه زن شکوه و منزلت بخشید، گفت: امروز دختران و مادران کشور جمهوری اسلامی ایران با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) به جایگاه زن شکوه و منزلت بخشید، گفت: امروز دختران و مادران کشور جمهوری اسلامی ایران با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه ها و در راستای سربلندی و اعتلای این مرز و بوم گام برمی دارند.

اعظم روانشاد امروز، 25 آذر ماه در مراسم محفل انس با قرآن و عزاداری ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) که در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: تاریخ اسلام حوادث تلخ و شیرین بسیاری داشته که هر کدام از این وقایع، کتاب قطوری از معرفت انسانی و الهی را در بردارد.

وی یکی از حزن انگیزترین وقایع تاریخ را شهادت دختر گرامی پیامبر(ص) دانست و افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) به جایگاه زن شکوه و منزلت بخشید.

روانشاد با بیان اینکه امروز دختران و مادران کشور جمهوری اسلامی ایران با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه ها و در راستای سربلندی و اعتلای این مرز و بوم گام برمی دارند و دوشادوش مردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت فاطمه زهرا(س) به جایگاه زن شکوه و منزلت بخشید

حضرت فاطمه زهرا(س) به جایگاه زن شکوه و منزلت بخشید