مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-07اقتصادي

پاتک آمریکا به اوپک/ تولید نفت افزایش پیدا کرد


رکورد تولید نفت خام در ایالات متحده ضربه تازه ای به اوپک وارد می کند، درست زمانی که این کارتل تلاش می کرد با اتخاذ کاهش های بیشتر تولید، قیمت ها را بالاتر ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، اداره اطلاعات انرژی آمریکا هفته گذشته گزارش داد که میانگین تولید روزانه در ماه سپتامبر نسبت به آگوست که به رکورد بالای 13.

24 میلیون بشکه رسید، بدون تغییر باقی مانده است.

یکی از تحلیلگران قبلاً پیشنهاد کرده است که تنها حرکت سعودی ها در شرایط فعلی باز کردن شیرها و تلاش برای کشتن مجدد شیل آمریکا است.

  رکورد تولید نفت خام در ایالات متحده ضربه تازه ای اوپک وارد می کند، درست زمانی که این کارتل تلاش می کرد با اتخاذ کاهش های بیشتر تولید، قیمتها را بالاتر ببرد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا هفته گذشته گزارش داد که میانگین تولید روزانه در ماه سپتامبر نسبت به آگوست که به رکورد بالای 13.

24 میلیون بشکه رسید، بدون تغییر باقی مانده است.

  این اتفاق با وجود تورم هزینه و کاهش قیمت بین المللی نفت رخ می دهد و حفاری های شیل ایالات متحده هیچ برنامه ای برای حفاری کمتر ندارند.

وضعیت به طرز نگران کننده ای شبیه به سال های 2014-2016 است که قیمت نفت بیش از 70 درصد سقوط کرد، زمانی که اوپک به رهبری عربستان سعودی با افزایش تولید سعی کرد لطمه سنگینی به تولیدکنندگان شیل آمریکا بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتک آمریکا به اوپک/ تولید نفت افزایش پیدا کرد

پاتک آمریکا به اوپک/ تولید نفت افزایش پیدا کرد