مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-28اقتصادي

بیش از 5 هزار هکتار محدوده بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی وجود دارد


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: براساس مطالعات صورت گرفته در مجموع 5 هزار و 881 هکتار محدوده بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی وجود دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: براساس مطالعات صورت گرفته در مجموع 5 هزار و 881 هکتار محدوده بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی وجود دارد.

رسول عطایی،7 آذرماه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به تصویب برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری در استان، گفت: 572 طرح برای اجرای این برنامه در سطح استان تعریف شده که در 8 شهر اجرایی می شود.

وی گفت: ارزش ریالی این تعداد طرح 55 هزار و 304 میلیارد ریال برآورد شده که شامل طرح های روبنایی، زیربنایی و توانمندسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری آذربایجان غربی اجرا می شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح های برنامه اقدام مشترک موجب ارتقای سطح زندگی ساکنین، افزایش سرانه های اجتماعی و شهروندی، ایجاد حس تعلق و افزایش مشارکت مردمی در محدوده ها هدف بازآفرینی شهری آذربایجان غربی می شود.

وی با اشاره به وضعیت اجرای بسته های تشویقی در آذربایجان غربی بیان کرد: بسته های تشویقی متضمن نوسازی در بافت های فرسوده و تسهیلات بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 5 هزار هکتار محدوده بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی وجود دارد

بیش از 5 هزار هکتار محدوده بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی وجود دارد