مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-23سياسي

برگزاری اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان


اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان با حضور معاون قوه قضاییه در شهرستان راور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز در اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان و گرامیداشت شهدای غزه که در راور برگزار شد، اظهار داشت: در بسیاری از استان ها یادواره شهدای حقوقدان برگزار شده بود و امروز برای اولین بار این یادواره در کرمان برگزار می شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان عنوان داشت: قاضی شهید نوروززاده راوری متولد شهرستان راور بود و این تصمیم گرفته شد که این یادواره در شهرستان راور برگزار شود.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت شهید حقوقدان استان کرمان عنوان کرد: شهید نوروززاده راوری وقتی احساس کرد که وظیفه اش حضور در جبهه های جنگ است، میز قضاوت را رها و جانش را برای تقویت پایه های نظام و انقلاب فدا کرد.

  رییس شورای قضایی استان کرمان در پایان سخنان خود ضمن تسلیت به مردم شهرستان راور بمناسبت درگذشت حجت الاسلام علی تویسرکانی امام جمعه فقید این شهر عنوان کرد: این روحانی پرتلاش و ایثارگر برادر دو شهید بود و امروز همه مردم راور عزادار این روحانی برجسته و امام جمعه سابق شهر خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان

برگزاری اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان