مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-25فرهنگي

تئاتر لیلی و مجنون در سالن فدک اردبیل برگزار شد


نمایش لیلی و مجنون به زبان ترکی آذربایجانی، بر اساس مثنوی « لیلی و مجنون» اثر حکیم ملا محمد فضولی در سالن فدک اردبیل برگزار شد.

- نمایش لیلی و مجنون به زبان ترکی آذربایجانی، بر اساس مثنوی لیلی و مجنون اثر حکیم ملا محمد فضولی در سالن فدک اردبیل برگزار شد.

4 آذر 1402 / 14:55کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور در جریان سفر به اردبیل و در گفتگو با ایسنا، ضمن حضور در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل، نمایش لیلی و مجنون به نویسندگی و کارگردانی یعقوب صدیق جمالی را به تماشا نشست و از نویسنده، کارگردان، بازیگران و عوامل اجرایی این نمایش با اهداء لوح های سپاس قدردانی کرد.

نظری، تعامل گروه های نمایشی بین استان ها و برگزاری تورهای تئاتری را در رونق تئاتر استان ها تأثیرگذار دانست و با قدردانی از حضور تماشاگران اردبیلی، تماشاگران را سرمایه های ارزشمند برای تئاتر دانست.

وی با اعلام اینکه استقبال مردم اردبیل از نمایش های اجراشده نشان دهنده توجه مردم این استان به مقوله های فرهنگی و هنری به ویژه تئاتر است، تبادل اجرایی گروه های نمایشی استان های هم جوار را مورد تأکید قرارداد.

در اجرای این نمایش که با استقبال تئاتر دوستان اردبیلی همراه بود، مسئولین فرهنگی و هنری استان و نیز جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان استان هم حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر لیلی و مجنون در سالن فدک اردبیل برگزار شد

تئاتر لیلی و مجنون در سالن فدک اردبیل برگزار شد