مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-05اجتماعي

اجرای طرح دادرس در 160 مدرسه استان مرکزی


زنگ اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت) در 160 مدرسه استان مرکزی به صدا در آمد.

- ایسنا/مرکزی زنگ اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت) در 160 مدرسه استان مرکزی به صدا در آمد.

مهدی حسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در اینباره گفت: در طرح دادرس با همکاری امور جوانان جمعیت هلال احمر مهارت های ضروری در مقابله با حوادث مانند پناه گیری، کمک به مصدومان، احیای قلبی و ریوی و پانسمان به دانش آموزان آموزش داده می شود.

حسینی افزود: این طرح در 160 مدرسه استان که کانون دانش آموزی هلال احمر داشته اند، راه اندازی شده و پیش بینی می شود، حدود 7 هزار دانش آموز مقاطع متوسطه اول و دوم در آن مشارکت کرده و آموزش های لازم را فرا بگیرند.

وی اضافه کرد: این طرح با حضور مربیان آموزش دیده جمعیت هلال احمر آغاز می شود و پس از تدریس سرفصل ها و آزمون درون مدرسه ای، گروه های منتخب به مسابقات صعود می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با تأکید بر اینکه آماده سازی جامعه در برابر مخاطرات به منظور کاهش آثار آسیب های ناشی از سوانح و حوادث در چرخه مدیریت بحران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: آموزش، تربیت و آگاه سازی دانش آموزان و خانواده آنان از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح دادرس در 160 مدرسه استان مرکزی

اجرای طرح دادرس در 160 مدرسه استان مرکزی