مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-08سياسي

سبک معماری و عناصر ویژه میراث فرهنگی لار نیازمند پژوهش و مطالعه است


مدیرکل دفتر امور پایگاه های میراث ملی و جهانی وزارت میراث فرهنگی گفت: لار به دلیل سبک معماری و عناصر ویژه و منحصر به فردی که دارد، توجه شایسته در تراز اهمیتش به آن نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، رضا سامه مدیرکل دفتر امور پایگاه های میراث ملی و جهانی وزارت میراث فرهنگی که به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیر پایگاه میراث ملی لارستان به همراه مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس و هیات همراه به لار سفر کرده است، از بافت تاریخی این شهر نیز بازدید کردند.

در این بازدید که نزدیک به پنج ساعت طول کشید، وی و همراهان در خانه محمودی ، دهنشیر قنبربیگی ، باغ نشاط ، بازار قیصریه ، مسقطی توکل ، کاروانسرای گلشن و جدید و مسجد چهار برکه حضور یافتند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفتند.

پس از آن در جلسه ای که در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، مدیرکل دفتر امور پایگاه های میراث ملی و جهانی وزارت میراث فرهنگی به جمع بندی سفر و نکات و موضوعات قابل پیگیری پرداخت و در پایان نیز با حضور در بنیاد نیک اندیشان هاشمی با منصور اسماعیلی مدیرعامل این بنیاد دیدار کرد.

در حاشیه این سفر، مدیرکل دفتر امور پایگاه های میراث ملی و جهانی وزارت میراث فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه پایگاه های میراث فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک معماری و عناصر ویژه میراث فرهنگی لار نیازمند پژوهش و مطالعه است

سبک معماری و عناصر ویژه میراث فرهنگی لار نیازمند پژوهش و مطالعه است