مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-20سياسي

وعده انتخابات بدون تخلف و تقلب از معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد


معاون سیاسی ، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آرای مردم صیانت خواهیم کرد در انتخابات هیچ گونه تقلب وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست انتخاباتی دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستای گچساران گفت: در شرف یک آزمون بزرگ قرار گرفته ایم این آزمون هم برای ما و هم نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجرای انتخابات مسئولیت بسیار سنگینی است که باید دست به دست هم داده و آن را با شکوه بیشتر برگزار کرده و به سرانجام برسانیم.

هاشمی مهر عنوان کرد: دشمن تاکنون فتنه های بسیاری را علیه ایران اسلامی اجرا کرده و در حال حاضر نیز با نقشه های متفاوت و سیاه نمایی به دنبال نا امید کردن مردم و عدم شرکت آنها در انتخابات است اما مردم ایران اسلامی در تمام عرصه ها که نیاز به مشارکت بوده، پر رنگ حضور پیدا کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وظایفی در خصوص برگزاری انتخابات بر عهده ما بوده و تکالیفی نیز رهبر معظم برای ما مشخص کرده اند باید بسترها را برای این چهار مولفه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات  فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده انتخابات بدون تخلف و تقلب از معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد

وعده انتخابات بدون تخلف و تقلب از معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد