مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-27اقتصادي

جمع آوری 168 میلیارد تومان کمک های خیرین توسط مراکز نیکوکاری هرمزگان


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: خیرین و مردم نوع دوست هرمزگان، از ابتدای سالجاری تا کنون مبلغ 168 میلیارد و 340 میلیون تومان در قالب کمک به نیازمندان توسط مراکز نیکوکاری در سطح استان هرمزگان جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان امروز اظهار داشت: مراکز نیکوکاری با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه ایجاد شده اند که در همین راستا 235 مرکز نیکوکاری در سطح استان راه اندازی و فعال هستند.

باسره با بیان اینکه 39 مرکز نیکوکاری از این مراکز به صورت تخصصی از جمله فرهنگی، اشتغال، زکات و درمانی در حال فعالیت هستند، افزود: خیرین و مردم نوع دوست هرمزگان، از ابتدای سالجاری تا کنون مبلغ 168 میلیارد و 340 میلیون تومان در قالب کمک به نیازمندان توسط مراکز نیکوکاری در سطح استان هرمزگان جمع آوری شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیشترین هزینه کرد در سر فصل های مراکز نیکوکاری طی سالجاری به ترتیب در اطعام و معیشت نیازمندان به مبلغ 98 میلیارد و 540 میلیون تومان، بسته های و نوشت افزار تحصیلی به مبلغ 3 میلیارد و 660 میلیون تومان، جهیزیه و ازدواج آسان به مبلغ 2 میلیارد و 880 میلیون تومان، لوازم ضروری زندگی به مبلغ 1 میلیارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 168 میلیارد تومان کمک های خیرین توسط مراکز نیکوکاری هرمزگان

جمع آوری 168 میلیارد تومان کمک های خیرین توسط مراکز نیکوکاری هرمزگان