مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-14سياسي

معاون قوه قضاییه : خدمت به مردم راه رسیدن به شهادت است


معاون قوه قضاییه با بیان اینکه کار کردن در مسیر ولایت و خدمت به مومنان جامعه، خود نوعی راه رسیدن به شهادت است، گفت: همه ما باید مراقب باشیم پرچم را گم نکرده و در مسیر ولایت به راه خود ادامه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هادی صادقی معاون قوه قضاییه امروز در مراسم شورای حل اختلاف استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسوولان استانی و اعضای شورای حل اختلاف استان کرمانشاه در سالن انتظار برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه به مقام والای شهدای اشاره کرد.

وی اظهار کرد: شهداء بالاترین مقام را در پیشگاه پروردگار دارند چرا که با اهدای جان خود بزرگ ترین ایثار را داشته اند و این عزیزان در مسیر ولی خدا حرکت کرده و زیر پرچم ولایت به مقام والای شهادت رسیدند.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه کار کردن در مسیر ولایت و خدمت به مومنان جامعه، خود نوعی راه رسیدن به شهادت است، افزود: با خدمت در این مسیر و حل اختلاف میان مومنان، شهید بوده و بنا بر فرموده شهید سلیمانی؛ شهید باشید تا شهید شوید.

وی افزود: ایثار بالاترین کرامت انسان است و ایثار جان بالاترین ایثار است و در واقع شهادت فقط ایثار جان نیست، بلکه ایثار مال، پول، آبرو، وقت، دانش و… خود نوعی شهادت است و هرکدام در پیشگاه خدواند متعال اجر خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه : خدمت به مردم راه رسیدن به شهادت است

معاون قوه قضاییه : خدمت به مردم راه رسیدن به شهادت است