مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-20سياسي

سلامی: دشمن عامل قدرتمندتر شدن ملت ما شده است


فرمانده کل سپاه با بیان این که «دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه مقاومت و استقامت بود»، گفت: اهالی غزه فرمول شکست اسراییل را تمرین و تجربه کرده و هر روز دامنه کار قوی تر می شود.

- فرمانده کل سپاه با بیان این که دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه مقاومت و استقامت بود ، گفت: اهالی غزه فرمول شکست اسراییل را تمرین و تجربه کرده و هر روز دامنه کار قوی تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز - چهارشنبه - در نشست هماهنگی برپایی اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، که با حضور استانداران سراسر کشور و فرماندهان نواحی سپاه در اردوگاه میثاق آبادان برگزار شد، اظهار داشت: ما در جستجوی ساخت ایران اسلامی قوی هستیم و باور داریم این امر محقق شده است، اما به دنبال پیشرفت های بیشتر و همه جانبه هستیم.

رشد یافتگی، مقتدر، توانا، مطهر، معنوی، پیشرفته و مدرن، متمدن، سربلند، مستقل، امیدوار، غنی و مقاوم از صفات ایران اسلامی قوی است که به یاری پروردگار بیش از پیش در ایران ظهور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان این که هر ملتی بر اساس عناصری دارای یک شخصیت می شود ، گفت: رهبر انقلاب اسلامی منشا اقتدار و آرمان بوده و هست.

این قدرت که در ذهن امام جوشید و در قلب جوانان نشانه رفت توانست ایران را در مقابل یک جهان پیروز کند بعد از امام هم ما به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامی: دشمن عامل قدرتمندتر شدن ملت ما شده است

سلامی: دشمن عامل قدرتمندتر شدن ملت ما شده است