مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-23سياسي

اگر رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس نبود، شاید وضعیت امروز ما بدتر از غزه بود


فرماه سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رزمندگان ما در دفاع مقدس رشادت ها، جانفشانی ها و ایثارگری های زیادی کردند و نتیجه این جانفشانی ها امنیتی است که در کشور ساری و جاری است و جوانان بدانند که اگر این جانفشانی ها نبود چه بسا وضعیت ما از غزه بدتر بود و ما مدیون شهدا هستیم.

- ایسنا/کرمان فرماه سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رزمندگان ما در دفاع مقدس رشادت ها، جانفشانی ها و ایثارگری های زیادی کردند و نتیجه این جانفشانی ها امنیتی است که در کشور ساری و جاری است و جوانان بدانند که اگر این جانفشانی ها نبود چه بسا وضعیت ما از غزه بدتر بود و ما مدیون شهدا هستیم.

سردار محمدعلی نظری صبح امروز دوم آذرماه در اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمان بیان کرد: رژیم اسراییل غاصب چندین هزار کودک و مادر فلسطینی را به خاک و خون کشید.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ شهرستان راور اظهار کرد: مردم راور از ابتدای انقلاب تاکنون در همه حوادث برای دفاع از انقلاب و کشور پیشرو و همواره گوش به فرمان ولایت بوده اند.

این یک شعار و تعریف نیست و شهید نوروز زاده راوری مهر صحت این گفته است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای اقشار مختلف در استان کرمان، تصریح کرد: دستگاه قضا در طول سال همراه اعضای شورای تامین استان است و مجاهدانه تلاش می کنند و در بحث های همچون حجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس نبود، شاید وضعیت امروز ما بدتر از غزه بود

اگر رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس نبود، شاید وضعیت امروز ما بدتر از غزه بود