مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-26بين الملل

جولان ریزگردها در سرخس


این روزها گرد و غبار ورودی به شمال شرق کشور و به ویژه شهرستان سرخس از بیابان ها و دریاچه های خشک شده کشورهای همسایه تأمین می شود، این معضل مدت هاست که گریبان گیر این شهر شده و کنترل آن آرزوی شهروندان شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی این روزها گرد و غبار ورودی به شمال شرق کشور و به ویژه شهرستان سرخس از بیابان ها و دریاچه های خشک شده کشورهای همسایه تأمین می شود، این معضل مدت هاست که گریبان گیر این شهر شده و کنترل آن آرزوی شهروندان شده است.

به ویژه آن که گرد و غبارها به عنوان یک تهدید به حساب می آید.

معضلی که دیگر از یک مسئله منطقه ای خارج شده و اگر به موقع برای آن چاره ای اندیشیده نشود این سفیر بد یمن، مناطق دیگر از جمله کلان شهر مشهد را هم در بر خواهد گرفت چه بسا، گرد و خاک این روزها که مشهد را تحت تأثیر قرار داده پیامد همین گرد و غباری بوده که به سایر مناطق نیز گسترده شده است.

وضعیت ریزگردها و توفان بازهم شرایطی بحرانی را در این شهرستان ایجاد کرده به طوری که مجدد تمامی مراکز مراکز آموزشی و ادارات تعطیل و حرکت قطارها لغو شدند.

فرماندار سرخس در همین خصوص در گفت و گو با ایسنا از شروع مجدد ریزگردها و طوفان خبر داد و گفت: با توجه به وقوع پدیده طوفان و ریزگردها ظهر امروز ستاد مدیریت بحران در شهرستان تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان ریزگردها در سرخس

جولان ریزگردها در سرخس