مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-29سياسي

برقراری مجدد بیمه بیش از 4000 قالیباف در آذربایجان شرقی


رییس اداره فرش سازمان صمت آذربایجان شرقی از برقراری مجدد بیمه بیش از 4000 قالیباف در استان خبر داد و گفت: با پیگیری استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تامین منافع جامعه فرش، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره فرش سازمان صمت آذربایجان شرقی از برقراری مجدد بیمه بیش از 4000 قالیباف در استان خبر داد و گفت: با پیگیری استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای تامین منافع جامعه فرش، بیش از 4000 نفر بیمه قالی بافی می شوند.

علی سلیمانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مشکلات صنعت فرش استان، اظهار کرد: اجرای پیمان سپاری ارزی صادرکنندگان، نوعی تحریم داخلی محسوب می شود.

به دلیل تحریم های خارجی و داخلی با کاهش صادرات فرش دستباف مواجه هستیم و اگر پیمان سپاری ارزی کاهش و یا لغو نشود، شاهد کاهش صادرات از مبادی رسمی کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش اساسی آذربایجان شرقی در تامین مواد اولیه فرش، از تامین 35 درصد ابریشم کشور در استان خبر داد.

وی تصریح کرد: فرش، هویت و اصالت آذربایجان و ایران است و با توجه به این اصالت، این فراز و نشیب، موانع و مشکلات حوزه فرش حل خواهد شد.

سلیمانی، نگاه مسئولان نسبت به صنعت فرش را از منظر مسئولیت و وظیفه اجتماعی قلمداد کرد و گفت: ما همواره در تلاش برای حل مشکلات و موانع موجود صنعت فرش آذربایجان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری مجدد بیمه بیش از 4000 قالیباف در آذربایجان شرقی

برقراری مجدد بیمه بیش از 4000 قالیباف در آذربایجان شرقی