مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:172023-12-13اقتصادي

هیچ کدام از نیروگاه های کلان شهرها مازوت نمی سوزانند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بهره برداری تولید شرکت برق حرارتی گفت: از ابتدای سال تاکنون هیچ یک از نیروگاه های داخل کلان شهرهای کشور از مازوت استفاده نکرده اند.

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بهره برداری تولید شرکت برق حرارتی گفت: از ابتدای سال تاکنون هیچ یک از نیروگاه های داخل کلان شهرهای کشور از مازوت استفاده نکرده اند.

ساناز جعفرزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در زمان حاضر ذرات معلق معضل جدی آلایندگی هوا در تمام کلان شهرهای کشور است، اظهار کرد: براساس ترازنامه انرژی 80 درصد ذرات معلق تولیدشده در کشور مربوط به بخش حمل ونقل است.

وی با بیان اینکه سهم بخش نیروگاهی در تولید ذرات معلق حدود هفت درصد است، گفت: براساس گزارش سیاهه انتشار سازمان حفاظت محیط زیست درباره سهم منابع ثابت و متحرک در آلایندگی هوا نیز مشخص شده است که در شهر تهران سهم منابع متحرک در آلودگی هوا 59 درصد، در تبریز 57 درصد، در اهواز 72 و در اراک 50 درصد بوده است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بهره برداری تولید شرکت برق حرارتی با بیان اینکه ترازنامه انرژی کشور سهم هر بخش در تولید ذرات معلق را براساس حوزه مصرف انرژی و نوع سوخت مشخص کرده است که طبق اطلاعات این ترازنامه سهم سوخت مازوت در تولید ذرات معلق 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از نیروگاه های کلان شهرها مازوت نمی سوزانند

هیچ کدام از نیروگاه های کلان شهرها مازوت نمی سوزانند