مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-18اقتصادي

افزایش بهره وری موقوفات چهارمحال و بختیاری با تکیه بر تیم های دانش بنیان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش بهره وری موقوفات استان با تکیه بر تیم های دانش بنیان از مهمترین اهداف این اداره کل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام حسن امیری گفت: امسال مزرعه موقوفه بودنجان واقع در روستای قلعه سلیم با حضور یک تیم دانش بنیان زیر کشت چغندرقند رفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه کار اصلی این تیم دانش بنیان، اصلاح ساختار و بافت خاک است طی سال جاری شاهد افزایش و رشد تولید محصول چند برابری در این مزرعه بودیم.

وی اضافه کرد: در صنعت کشاورزی دنیا، چغندرقند با توجه به فرآورده های جانبی چون شکر و قند، به عنوان یک محصول استراتژیک شناخته می شود.

 امیری با اشاره به رسالت اوقاف در حوزه اشتغال زایی، عنوان کرد: در این مزرعه موقوفه برای 10 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه وظیفه اصلی و مهم اوقاف و امور خیریه حفظ و صیانت از موقوفات در راستای نیت واقف است بر همین اساس درآمد حاصله از فروش محصولات در راستای اجرای نیت واقف صرف می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استفاده از تیم های دانش بنیان و بهره گیری از روش های نوین در عرصه کشاورزی از 2 سال پیش و در موقوفات زراعی شیخ رجب دستگرد و حاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری موقوفات چهارمحال و بختیاری با تکیه بر تیم های دانش بنیان

افزایش بهره وری موقوفات چهارمحال و بختیاری با تکیه بر تیم های دانش بنیان