مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-23سياسي

32 تخت بیمارستانی به فضای درمانی خلخال اضافه می شود


رییس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال گفت: با اتمام پروژه ساختمانی اورژانس خلخال 32 تخت به تخت های بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال اضافه می شود.

- مهرداد حامدی، رییس بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال در حاشیه بازدید از محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال و پروژه ساخت ساختمان جدید اورژانس خلخال اظهار کرد: با اتمام پروژه ساختمانی اورژانس خلخال 32 تخت به تخت های بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال اضافه می شود و با این افزایش مجموع تخت های بیمارستان امام خمینی این شهر به بیش از 170 تخت بیمارستانی جهت خدمت به مردم خواهد رسید.

وی افزود: برای این پروژه تاکنون بیش از 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات در نظر گرفته شده که از سوی وزارت بهداشت و منابع داخلی هزینه شده و بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال گفت: اعتبار پیش نیاز برای تکمیل این طرح به صورت کامل و مرحله معماری این پروژه  بیش از 70 میلیارد تومان پیش بینی شده است که درصورت تامین اعتبار در عرض 18 ماه تحویل داده می شود و در کنار این پروژه، 2 بخش فوق تخصصی گوارش و هماتولوژی طراحی شده که راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 تخت بیمارستانی به فضای درمانی خلخال اضافه می شود

32 تخت بیمارستانی به فضای درمانی خلخال اضافه می شود