مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-04پزشكي

72 ساعت زمان طلایی برای کنترل محرمانه عفونت HIV / تاثیر مثبت داروهای جدید این بیماری


تاثیر مثبت داروهای جدید عفونت HIV در درمان و کیفیت زندگی بیماران، کاهش آمار عفونت HIV در جهان، 72 ساعت زمان طلایی برای کنترل عفونت HIV با تاکید بر اصل محرمانگی و .

- تاثیر مثبت داروهای جدید عفونت HIV در درمان و کیفیت زندگی بیماران، کاهش آمار عفونت HIV در جهان، 72 ساعت زمان طلایی برای کنترل عفونت HIV با تاکید بر اصل محرمانگی و .

از مباحث مطرح در نشست آموزشی تخصصی بود که به مناسبت روز جهانی ایدز عنوان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرداد درودی - مدیر کشوری برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز در ایران (UNAIDS) در نشست آموزشی تخصصی به مناسبت روز جهانی پیشگیری از ایدز با تشریح فعالیت های (UNAIDS) در ایران، عنوان کرد: بر اساس برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز باید تا سال 2030 موارد جدید ابتلا به HIV به صفر کاهش یابد که منظور از صفر شدن درخصوص این عفونت یعنی کاهش آمار به زیر 200 هزار نفر در جهان؛ که متعاقبا باید تا سال 2030 آمار مرگ و تبعیض نیز به صفر کاهش یابد.

وی ادامه داد: خبر خوب در حال حاضر این است که آمار موارد ابتلای جدید به عفونت HIV در جهان کاهش یافته است، با این وجود، این آمار در برخی مناطق جهان از جمله خاورمیانه کاهشی نبوده و باید به این نکته توجه شود که این آمار حاصل عملکرد پنج سال گذشته است و به طور مسلم، تصمیم امروز نیز در پنج سال آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 ساعت زمان طلایی برای کنترل محرمانه عفونت HIV / تاثیر مثبت داروهای جدید این بیماری

72 ساعت زمان طلایی برای کنترل محرمانه عفونت HIV / تاثیر مثبت داروهای جدید این بیماری