مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-22سياسي

روایتی از نشست نمایندگان بسیج دانشجویی استان لرستان با استاندار +تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، جلسه اعضای بسیج دانشجویی استان لرستان به مناسب هفته بسیج و در آستانه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی با فرهاد زیویار، - در ادامه بسحاک، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیان کرد: جناب زیویار پاسخ شما قانع کننده نیست در بحث ملاحظات می بایست مفصل و کامل تشریح کنید، ملاحظاتی که مطرح می فرماید در انتصابات باید در نظر گرفت متکی به اصل شایسته سالاریست یا صرفاً در نظر گرفتن رضایت سهم خواهان و جریانات سیاسی؟ همچنین در بحث انتخاب یک نفر از بین چندین جناح و در نظر گرفتن رضایت یک جناح و نارضایتی دیگر جناحین شدیدا و جدا با نظر شما مخالف هستیم چرا که این دیدگاه شما رفتار غلط در بحث انتصابات را موجه می داند لذا قانع نشدیم.

در ادامه زیویار استاندار لرستان عنوان داشت که پاسخ مفصل و کامل به برخی سوالات نیازمند سلسله نشست های مستمر و تخصصی تر است و در این جلسه نمی گنجد.

یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور عنوان کرد: نقد را لازمه حرکت رو به جلو می دانیم موضوع مورد بحث اینجانب مساله انتخابات پیش رو است، سلامت انتخابات یکی از مهم ترین مباحث امروز بسیج دانشجویی است این درحالیست که همه روزه شاهد دخالت نمایندگان و مهره چینی ایشان در هیئات نظارت می باشیم که از مصادیق آن می توان به شهرستان های پلدختر و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از نشست نمایندگان بسیج دانشجویی استان لرستان با استاندار +تصاویر

روایتی از نشست نمایندگان بسیج دانشجویی استان لرستان با استاندار +تصاویر