مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-02فناوري

خطوط تلفن مرتبط با آگهی های تبلیغاتی غیرمجاز در اردبیل مسدود شد


در راستای پیشگیری از آلودگی بصری در فضای شهری و برخورد با عاملین تخریب اموال عمومی و خصوصی از طریق الصاق غیرقانونی پوسترها و برچسب های تبلیغاتی و دیوارنویسی ها با دستور دادستان اردبیل حدود یکصد شماره تلفن گزارش شده درگام اول مسدود شد.

- ایسنا/اردبیل در راستای پیشگیری از آلودگی بصری در فضای شهری و برخورد با عاملین تخریب اموال عمومی و خصوصی از طریق الصاق غیرقانونی پوسترها و برچسب های تبلیغاتی و دیوارنویسی ها با دستور دادستان اردبیل حدود یکصد شماره تلفن گزارش شده درگام اول مسدود شد.

به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آلودگی بصری در فضای شهری و برخورد با عاملین تخریب اموال عمومی و خصوصی از طریق الصاق غیرقانونی پوسترها و برچسب های تبلیغاتی و دیوارنویسی ها با دستور دادستانی یکصد شماره تلفن گزارش شده در گام اول مسدود شد.

دادستان اردبیل با تأکید مجدد بر رعایت ماده 92 قانون شهرداری ها، اقدامات پیشگیرانه شهرداری در الصاق هرگونه برچسب و اطلاعیه بدون مجوز بر روی درب و دیوار منازل و اماکن عمومی را خواستار شد.

گفتنی است آفاقی در روزهای گذشته با اشاره به وضعیت نامطلوب موجود در خصوص نحوه الصاق آگهی ها و دیوارنویسی ها در مرکز استان که علاوه بر آلودگی بصری و ایجاد سیما و منظر نامطلوب، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط تلفن مرتبط با آگهی های تبلیغاتی غیرمجاز در اردبیل مسدود شد

خطوط تلفن مرتبط با آگهی های تبلیغاتی غیرمجاز در اردبیل مسدود شد