مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-07سياسي

کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها احیا شود


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاسی بودن ویژگی بارز دانشجو است، تصریح کرد: کرسی های آزاد اندیشی با هدف گره گشایی از مسائل و مشکلات شهر و استان به صورت تخصصی و عمومی در دانشگاه ها باید احیا شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاسی بودن ویژگی بارز دانشجو است، تصریح کرد: کرسی های آزاد اندیشی با هدف گره گشایی از مسائل و مشکلات شهر و استان به صورت تخصصی و عمومی در دانشگاه ها باید احیا شود.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت و گو با ایسنا ضمن تبریک روز دانشجو افزود: دانشجویان باید با مطالبه گری آگاهانه و گوشزد کردن مشکلات جامعه، در پی حل مشکلات موجود کشور باشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روز دانشجو روز اعتماد به قشر متفکر جامعه است که نقش اساسی و پایه ای در پیشرفت و آبادانی کشور دارند.

حجت الاسلام ذاکر یاد آور شد: ولایتمداری، مقابله با ظلم و بی عدالتی، مسئولیت پذیری ومطالبه گری هوشمندانه و بدون حاشیه از ویژگی های دانشجویان پیرو خط ولایت است.

وی با اشاره به اینکه روز دانشجو روز استکبار ستیزی است،خاطرنشان کرد: روز دانشجو روز تکریم قشر دارای بصیرت سیاسی است که نخبگان جامعه را تشکیل می دهند و در حل مشکلات اقتصادی کشور نقش اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها احیا شود

کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها احیا شود