مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 01:512023-11-26سياسي

سردار خادمی: حماس با زمان شناسی مناسب، عملیات پیروزمندانه ای رقم زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار مجید خادمی رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران شامگاه یکشنبه 5 آذرماه در آیین یادواره شهدای بسیج و شهدای مظلوم فلسطین که در حسینیه بیت الزهرا(س) تهران برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: بسیج از تدابیر حکیمانه و یادگار امام خمینی(ره) است که به فرمان ایشان تاسیس شد.

وی با با بیان اینکه امیدواریم بسیجی باقی بمانیم و بسیجی از دنیا برویم، گفت: اولین ویژگی منحصر به فرد بسیجی، دفاع بدون چشمداشت از انقلاب اسلامی است، همه شما بسیجیان بدون داشتن هیچگونه توقع و چشمداشتی فعالیت می کنید که این یکی از خصلت های بسیجی است .

رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه بسیجیان در رابطه با ارزش های اسلامی تعارف ندارند، ادامه داد: زمانی که اهداف و بدنه انقلاب اسلامی مورد هجمه واقع شود، بسیجی بدون محافظه کاری دفاع می کند.

تکلیف محوری، ولایی بودن، اقتدار بسیج، حضور پر رنگ در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی، جهادی بودن و خدمت دهی با مقیاس منظقه ای، کشوری و جهانی از ویژگی های بسیج است.

بسیج گره گشای مشکلات است سردار خادمی با بیان اینکه هر زمان مشکلی برای نظام پیش آمده، بسیج گره گشای اصلی بوده است، عنوان کرد: امروز بسیاری از کشورهای دنیا آرزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار خادمی: حماس با زمان شناسی مناسب، عملیات پیروزمندانه ای رقم زد

سردار خادمی: حماس با زمان شناسی مناسب، عملیات پیروزمندانه ای رقم زد